Vesa Griippi, asiakastarina
Murrosvaiheiden kohdalla kannattaa pysähtyä – asiakkaiden muuttuneita tarpeita ja arvoja pitää kuunnella nyt erityisen huolella.Vesa Pihlaja

Ymmärrä asiakastasi, on Griipin motto

Facebooktwitterlinkedin

Kuka olet ja mitä yrityksesi tekee?

Griipin toimialana on yritystekstiilien ja mainostuotteiden myynti b2b-asiakkaillemme koko Suomen alueella. Asiakkaitamme ovat kaikenkokoiset yritykset, yhdistykset ja yhteisöt. Tavoitteenamme on tukea asiakkaamme brändiä ja liiketoimintaa parhaalla mahdollisella tavalla oman osaamisemme avulla. Viime vuonna Griipillä oli 40-vuotisjuhlavuosi, joten meillä on pitkä kokemus yritystoiminnasta. Hilkka ja Hannu Lekka ovat perustaneet Griipin vuonna 1979 ja Hilkka toimii edelleen toimitusjohtajanamme. Vesa Pihlaja (kuvassa) on Griipin pitkäaikaisin työntekijä ja hän hoitaa asiakassuhteitaan suurella sydämellä sekä rautaisella ammattitaidolla.

Mitkä ovat kokemuksesi Veritaksesta?

Kokemuksemme Veritaksesta ovat hyvin positiiviset. Asiakassuhteemme Veritakseen on kestänyt jo lähes 20 vuotta. Palvelu on aina mutkatonta ja yhteistyö avointa. Veritaksen säännöllinen viestintä ajankohtaisista asioista pitää yrittäjän tietoisena tärkeistä asioista.

Onko sinulla vinkkejä jakaa muille yrittäjille?

Ymmärrä asiakastasi. Se on meidän mottomme, kun mietimme, miten pystymme itse parhaiten toimimaan asiakkaidemme kumppanina. Koronapandemia on muuttanut ihmisten ja yritysten toimintaa ja toimintaympäristöjä. Tällaisten murrosvaiheiden kohdalla kannattaakin pysähtyä – asiakkaiden muuttuneita tarpeita ja arvoja pitää kuunnella ja tarkastella nyt erityisen huolella. Sama koskee omaa henkilökuntaamme ja työhyvinvointia.

Yrittäjien eläkevakuuttaja Veritas kuulee ja kertoo asiakkaiden vinkit ja tarinat. Löydät ne myös sosiaalisen median kanavistamme: #asiakastarina