Tilapäinen huoltokatko verkkopalvelussa / Tillfälligt avbrott i webbtjänsten / Temporary maintenance break

Veritaksen YEL- ja TyEL-asiakkaiden verkkopalvelua uudistetaan 1.12.–8.12. Päivitystöiden aikana verkkopalvelu ei ole käytössä.

Päivitystöiden aikana voit ottaa asiakaspalveluumme yhteyttä puhelimitse tai sähköpostilla. Huomioithan, että myös asiakaspalvelussamme asiakastiedot ovat rajoitetusti käytössä katkon aikana.

Palvelemme ma–pe klo 8–16.

YEL-vakuutusasiat:

TyEL-vakuutusasiat:

Pahoittelemme päivitystöistä aiheutuvaa haittaa!

***

FöPL- och ArPL-kundernas webbtjänst förnyas under tiden 1.12–8.12. Då underhållsarbetet pågår kommer webbtjänsten vara ur bruk.

Under uppdateringen kan du sköta dina ärenden genom att kontakta oss via telefon eller per e-post. Märk väl att kundinformationen även i kundtjänsten är begränsad under avbrottet.

Vi betjänar må–fre kl. 8–16.

FöPL-försäkringsärenden:

ArPL- försäkringsärenden:

Vi beklagar situationen!

***

The online service for Veritas’ YEL and TyEL customers will be renewed from 1 December to 8 December. The online service will not be accessible during the maintenance work.

If you have any questions, vou can contact our customer service by telephone or e-mail during the maintenance work. Please note that our customer service will also have limited access to customer data while the maintenance is carried out.

Our customer service is open on weekdays from 8 a.m. to 4 p.m.

YEL matters (entrepreneurs):

TyEL matters (employers):

We apologise for any inconvenience caused by the maintenance.