Tarkistaa tuntemistiedot verkkopalvelusta.

Asiakkaan tunteminen

Miksi Veritas pyytää minua tunnistautumaan tai tarkistamaan tietoja?

Veritaksella on lakisääteinen velvollisuus tuntea ja tunnistaa asiakkaansa. Kysymme tietoja, kun sinusta tulee asiakkaamme ja aika ajoin asiakkuuden aikana. Vastaamalla kysymyksiimme autat meitä torjumaan rahanpesua ja terrorismin rahoittamista.

Ajantasaisten tietojen avulla voimme myös palvella sinua paremmin.

Kysymme tietoa

  • vastuuhenkilöistä ja tosiasiallisista edunsaajista
  • liiketoiminnan luonteesta ja tarvittaessa laajuudesta.

Miten tarkistan tiedot?

Jos saat Veritakselta pyynnön tarkistaa tietoja, kirjaudu verkkopalveluun. Klikkaa sivun yläreunassa linkkiä ”Tarkista tiedot”.

Jos tiedot ovat oikein, kuittaa tiedot tarkistetuksi ja asia on sillä selvä.

Jos tiedoissa on päivitettävää, voit ilmoittaa muutokset saman tien. Muista ilmoittaa muuttuneet tiedot myös kaupparekisteriin.

Heräsikö kysyttävää? Autamme mielellämme.

Jos sinulla on mitä tahansa kysyttävää tästä tai jostakin muusta eläkevakuutusasiasta, autamme mielellämme. Voit soittaa meille puh. 010 195 600 tai lähettää sähköpostia osoitteeseen tyel@veritas.fi. Voit myös viestiä kanssamme tietoturvallisesti verkkopalvelussamme.

Palvelemme arkisin klo 8–16 ja vastaamme puheluusi alle 20 sekunnissa.

Tarkista tiedot

Siirry tarkistamaan tiedot. Tietojen tarkistaminen on helppoa ja nopeaa.