Veritas viestintä ja uutiset

Veritaksen uudet verkkosivut palvelevat selkeästi ja ihmisläheisesti

18.9.2020, Uutiset ja lehdistötiedotteet

Facebooktwitterlinkedin

Veritaksen digitaaliset palvelut palvelevat yrittäjiä, edunsaajia ja muita kohderyhmiä entistä paremmin ja henkilökohtaisemmin uusien verkkosivujen myötä.

Sivustoa ohjaa aito asiakaslähtöisyys. Tiedot löytyvät helposti ja vakuutus on helppo ottaa. Uudistunut ulkoasu on raikas ja selkeä.

Saavutettavuus on huomioitu kaikessa tekemisessä. Esteetön verkkopalvelu tarkoittaa miellyttävää käyttäjäkokemusta, ymmärrettävää kieltä ja helppoa navigointia. Siitä hyötyvät kaikki muutkin kävijät.

Sivusto veritas.fi toimii hyvin mobiililaitteissa ja se on toteutettu suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.

Tärkeimmät kohderyhmät yrittäjät, työnantajat ja edunsaajat löytävät eläkevakuuttamiseen liittyvät tiedot helposti. Muut tärkeät teemat kuten sijoitus- ja taloustiedot, työhyvinvointi, vastuullisuus, Veritas työnantajana, uutishuone ja kiinteistöt on koottu omille sivuille.

”Veritas haluaa olla yrittäjien eläkevakuuttaja inhimillisellä otteella ja helpottaa asiakkaidemme arkea. Tämä toteutuu myös verkkosivuilla”, sanoo viestintäpäällikkö Jessica Ålgars, joka on vastannut verkkouudistuksesta yhdessä projektiryhmän kanssa.

”Tuoreissa valokuvissa näette Veritaksen asiakkaita sekä meitä veritaslaisia, jotka palvelevat teitä. Myös asiakastarinat ja yrittäjien vinkit toisille yrittäjille ovat kiinnostavia ja hyödyllisiä.”

Yhdessä tekemisen into ja hyödyt

Verkkosivu-uudistus on tehty yhteistyössä paitsi asiakkaiden kanssa myös laajassa sisäisessä yhteistyössä.

Monet veritaslaiset ovat projektin myötä oppineet kirjoittamaan verkkoon sekä julkaisemaan sisältöä sivuilla. Tämä tukee uudistuvan Veritaksen kaikki viestii -kulttuurin rakentamista.Verkkoliikennettä mitataan jatkuvasti ja toimintaa kehitetään analytiikan tulosten ja asiakaspalautteen pohjalta.

”Verkkoprojektissa mukana olleet ovat olleet innoissaan uuden oppimisesta ja tämä laajempi osaaminen auttaa meitä jatkossa sivujen päivittämisessä ja jatkokehittämisessä”, Jessica Ålgars kertoo.

Veritas.fi uudistuksen projektiryhmään kuuluivat Jessica Ålgars (projektinomistaja), Timo Eirola (projektipäällikkö), Linda Mattsson, Mirka Salmi, Roosa Simola ja Sanna-Maria Sarelius (kumppanin Å Communicationsin edustaja).

Kiitämme teitä, asiakkaamme, jotka esiinnytte upeissa brändikuvissa: Cafetoria roastery, Puusepänliike Wooden, Griippi, Sigge, Innogreen/Green House Effect, Bear & Water sekä Tapio ja Kristiina Peltomäki, Heikki ja Voitto Lempinen.