Henkilökuva Veritaksen asiakkuusjohtaja Staffan Åbergista.

”Meinasi mennä kahvit väärään henkeen, kun välittömästi vastasi neuvojanne puhelimeen”

Staffan Åberg

14.9.2022, Blogi

Olemme luvanneet asiakkaillemme, että vastaamme puhelimeen aina alle 20 sekunnissa. Silloin tällöin pikainen vastaus yllättää soittajan, joka on varautunut odottelemaan hyvän tovin linjoilla.

Miksi panostamme puhelinpalveluun näin paljon? Vastaus on helppo. Me nimittäin tiedämme ja näemme päivittäin, että yrittäjien ja yritysten tilanteet voivat muuttua välillä nopeastikin. Näissä tilanteissa tarvitaan usein valintoja ja päätöksiä, jotka vaikuttavat joko yrittäjän omaan tai yrityksen työntekijöiden turvaan ja työssä jaksamiseen.

Muutostilanteissa hyvin moni kaipaa apua ja neuvontaa, jotta osaa tehdä mahdollisimman fiksuja ratkaisuja – varsinkin, jos asia ei ole ennestään kovin tuttu tai jokapäiväinen. Meillä Veritaksessa jokainen asiakas saa oman vakuutusneuvojan ja tälle suorat yhteystiedot. Vaikeassa tilanteessa on usein helpompi soittaa tutulle ihmiselle, joka tuntee yrittäjän ja yrityksen tilanteen.

Toki meiltä saa palvelua myös digitaalisesti ja omat asiat voi hoitaa myös verkkopalvelun kautta. Mutta tosipaikan edessä moni kokee kuitenkin hyvin mielekkäänä keskustella sen ”oman” henkilön kanssa. Silloin saa juuri omaan tilanteeseen sopivaa tietoa ja neuvontaa. Ja juuri tällaista palvelua me voimme tarjota kaikille asiakkaillemme.

Iloksemme olemme huomanneet, että asiakkaat ovat tästä tietoisia ja ovat aktiivisesti yhteydessä meidän timanttiseen asiakaspalveluumme. Saamme paljon yhteydenottoja YEListä, vakuutusmaksuista, omasta ja työntekijöiden jaksamisesta ja niin edelleen.

Tuntuu siltä, että meidän näköiselle, finanssialalla vähän eri otteella palvelevalle toimijalle on tilausta. Tarkoitan siis toimija joka

  • tarjoaa kaikille asiakkaille oman vakuutusihmisen
  • ei pönötä, vaan on helposti lähestyttävä ja puhuu ”eläkevakuutusta” ymmärrettävästi
  • toivottaa juuri sinut tervetulleeksi jonon ensimmäiseksi.

Se on meidän toimintatapamme – the Veritas Way! Me tiedämme kaiken YEListä, TyEListä ja eläkevakuuttamisesta, jotta asiakkaamme voivat keskittyä yrittämiseen.

P.S. Otsikko on poimittu suoraan asiakkaan antamasta palautteesta. Aiomme jatkaa samaan malliin vastakin.

Henkilökuva Veritaksen asiakkuusjohtaja Staffan Åbergista.

Staffan Åberg

  • Asiakkuusjohtaja