Haemme kaksikielistä johdon ja hallinnon assistenttia

Hei sinä kokenut tai urasi alkupuolella oleva johdon ja hallinnon assistentti! Meillä on avautumassa osittain uusi rooli osaajalle, jolla pysyy langat hyppysissä kiireenkin keskellä. Luot positiivista ilmapiiriä ympärillesi ja olet usein jo askeleen muita edellä yrityksen arjessa.

Työskentelet osana viiden hengen Lakiasiat & Compliance -tiimiä, ja tehtäviisi kuuluvat sekä toimitusjohtajan assistenttina toimiminen että monipuoliset hallinnolliset tehtävät. Päiväsi kuluvat mm. seuraavien tehtävien parissa:

  • toimitusjohtajan kalenterinhallinta, kokous- ja matkavaraukset sekä yhteydenotot
  • sisällöntuotanto (mm. esitysmateriaalit ja somekanavien päivittäminen itsenäisesti)
  • hallinnon kokousten valmistelu
  • johtoryhmän avustavat tehtävät
  • strategiatyön avustavat tehtävät ja koordinointi

Millaista osaamista odotamme sinulta?

Toivomme, että sinulla on monipuolista osaamista assistentin tehtävistä. Olet tottunut sähköisten viestimien käyttäjä, tehokas tehtävien priorisoija ja kiireen kesyttäjä. Tulet hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa ja osaat luovia haastavammissakin tilanteissa. Sinulla on jo jonkin verran kokemusta viestinnällisistä tehtävistä, ja sisällön tuottaminen on sinulle luontaista ja mieluisaa.

Yrityksemme hallintokieli on ruotsi, ja toivommekin, että pystyt kommunikoimaan erittäin sujuvasti sekä suomen että ruotsin kielellä. Myös englannin kieltä tarvitaan yhä enemmän.

Mitä sinä saat meiltä?

Elämme yhtiönä historiamme suurinta kulttuurista muutosta ja siksi sinä saat mahdollisuuden vaikuttaa tulevaisuuteemme ja toimia laaja-alaisesti.

Johdon ja hallinnon assistentin työ on monipuolista ja työskentelet yrityksemme sydämessä. Tehtävä on vakituinen ja kokoaikainen. Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen roolin kasvumahdollisuuksineen markkinoiden ketterimmässä eläkevakuutusyhtiössä.

Toimit tiiviissä yhteistyössä yrityksemme toimitusjohtajan Carl Petterssonin sekä muiden johtoryhmäläisten kanssa. Esimiehenäsi toimii Lakiasiat & Compliance -tiimin vetäjä, lakiasianjohtaja Piia Vuoti.

Käytössäsi on liukuvan työajan joustot ja etätyöskentelymahdollisuus esimerkkeinä hyvistä henkilöstöeduistamme. Pääkonttorimme on Turussa, tällä hetkellä Aurajoen rannalla, mutta muuttaa joulukuussa uusiin, yhdessä suunniteltuihin ja vastuullisiin tiloihin Kupittaalle. Helsingin toimistomme ajanmukaiset tilat sijaitsevat ydinkeskustassa, Mannerheimintie 4:ssä. Sinä työskentelet joustavasti näillä molemmilla paikkakunnilla.

Kiinnostuitko?

Lisätietoja tehtävästä antaa henkilöstöasiantuntija Tiia Helenius, puh. 050 477 0114. Täytä hakemuslomake palkkatoiveineen ja liitä mukaan hakemuksesi sekä CV:si 25.9.2020 mennessä. Pidäthän kiirettä, sillä olemme potentiaalisiin hakijoihin yhteydessä jo hakuaikana.

Veritas on työeläkevakuuttamisen kokenut ammattilainen ja huolehdimme reilun 110 000 ihmisen työeläketurvasta, joista eläkkeensaajia on 37 000. Tavoitteenamme on tarjota yksilöllistä yrittäjähenkistä palvelua – koska meillä se on mahdollista! Toimintamme tarkoitus on olla yrittäjän arvoinen eläkevakuuttaja. Käytännössä tämä tarkoittaa, että palvelemme ihmisläheisellä otteella, henkilökohtaisesti tai digitaalisesti. Haluamme tarjota parhaita asiakaskokemuksia ja toimia yrittäjän äänenä eläkealalla.