Vid brytningstider lönar det sig att stanna upp och lyssna på kundernas förändrade behov och värderingar extra noga. Vesa Pihlaja

Förstå din kund, är Griippis motto

Facebooktwitterlinkedin

Vem är du och vad gör ditt företag?

Till Griippis verksamhet hör försäljning av företagstextiler och reklamprodukter till våra b2b-kunder runtom i hela Finland. Våra kunder är företag, föreningar och samfund. Målet är att med hjälp av vårt kunnande stöda våra kunders varumärke och affärsverksamhet. Förra året firade Griippi 40-årsjubileum, vi har alltså lång erfarenhet av företagsverksamhet. Griippi är grundat av Hilkka och Hannu Lekka år 1979 och Hilkka fungerar fortfarande som verkställande direktör. Vesa Pihlaja har varit i det längsta arbetsförhållandet på Griippi och sköter våra kundrelationer med stort hjärta och yrkeskunskap.

Vilka är dina erfarenheter av Veritas?

Våra erfarenheter av Veritas är mycket positiva. Vårt kundförhållande med Veritas har pågått i närmare 20 år. Betjäningen sker alltid smidigt och samarbetet fungerar bra. Veritas håller företagaren informerad om viktiga frågor tack vare regelbunden kommunikation.

Har du några tips till andra företagare?

Förstå din kund. Det är vårt motto när vi funderar på hur vi själva bäst kan fungera som partners till våra kunder. Coronapandemin har förändrat människornas och företagens verksamhet och verksamhetsomgivning. Vid sådana här brytningstider lönar det sig att stanna upp – det är viktigt att man lyssnar på och observerar kundernas förändrade behov och värderingar extra noga. Detsamma gäller vår egen personal och arbetshälsa.

Företagarnas pensionsförsäkrare Veritas lyssnar och berättar kundernas tips och berättelser. Du hittar dem även i våra sociala medier: #kundberättelse